Historien

Newsperience blev grundlagt i oktober 2008 af Ole Bach Andersen, der også fungerer som direktør i dag.  Ole har mange års erfaring som konsulent og leder i konsulent- og it-branchen og har altid haft en stor nysgerrighed for alt det nye og ønsker at se det realiseret i konkrete projekter, der gør en forskel. Newsperience var en af de allerførste danske virksomheder der udelukkende fokuserede på virksomheders anvendelse af sociale medier og gør det stadig den dag idag.

Da Ole startede Newsperience i oktober 2008 var sociale medier et ukendt ord for store dele af dansk erhvervsliv og som pioner bestod rådgivning i høj grad af undervisning for at klæde kunderne på. Siden 2008 har Newsperience stået bag hundredevis af sociale medie projekter, strategier, kampagner, applikationer, foredrag og der undervises stadig i, hvordan virksomhederne får værdi af de nye medier og kommunikationsformer indenfor (Employer)Branding, PR/Kommunikation, markedsføring, salg, kundeservice, rekruttering og networking.

Visionen

Visionen er at hjælpe virksomheder med at gøre en forskel og skabe bedre resultater og relationer ved hjælp af sociale medier.

Kunder

Her kan du se et udvalg af vores kunder.