Rådgivning og sparring om sociale medier

Er du usikker på, hvordan man drager nytte af vores applikationer, eller ønsker du blot et eksternt professionelt syn på en praktisk problemstilling, er vi meget erfarne og kompetente i at vejlede om udnyttelsen af Facebooks og LinkedIns potentialer.

Vores rådgivning tilpasses til den specifikke problemstilling, og fokus kan være såvel Facebook eller LinkedIn som en kombination af de to. Hvis den efterspurgte rådgivning kræver det, tilbyder vi at afholde workshops, der sikrer en grundig gennemarbejdning af problemstillingen.

Kontakt os via formularen til højre, og vi vender tilbage for en dialog om, hvilken rådgivning der matcher jeres behov.

Indhold af rådgivning

Vi rådgiver om Facebook inden for:

  • Markedsføring og sociale kampagner
    På basis af hundredevis af kampagner og kampagneapplikationer har vi opnået stor erfaring i, hvad der skal til, for at en kampagne slår igennem. En kampagne må blandt andet aldrig stå alene. Virksomheden skal i forvejen og i takt med kampagnens forløb udføre god og engagerende kommunikation. Det er vigtigt, at kampagnen løbende annonceres og promoveres.
  • Webshop-salg
    Selvom nogen mener, at åbenlyst salg via Facebook kan skabe fanflugt, er det vores erfaring, at folk gerne vil have gode tilbud, hvis ellers man doserer det rigtigt. Det kan ske i sammenhæng med kampagneapplikationer som Auktion PRO og Rabatkupon PRO, der med en social indgangsvinkel kan føre til efterfølgende salg.
  • Kundeservice
    Kundeservice er den næststørste disciplin på de sociale medier i USA – kun overgået af kommunikation og PR. Det kan både være fantastisk og skræmmende at køre “offentlig” kundeservice. Vi har konkrete erfaringer – og ikke kun fra Facebook.
  • Krisehåndtering
    Ser du tegn på potentiel dårlig omtale? Ved du, hvordan du skal håndtere det? Krisehåndtering er en kommunikations- og PR-disciplin, der er relevant at mestre – også på de sociale medier. Én brugers utilfredshed kan hurtigt sprede sig som ringe i vandet, så det er vigtigt at imødekomme dette på en hensigtsmæssig måde.
  • Edgerank og reach
    Edgerank er navnet på den Facebook-algoritme, der afgør om dine opdateringer kommer ud blandt tophistorierne i nyhedsstrømmen. Vi kan rådgive dig om, hvad der skal til for at øge din edgerank og få et større reach.
  • Apps
    Vi rådgiver naturligvis også om, hvordan din kampagneidé kan blive understøttet af en Facebook-applikation. Vi tilbyder apps, der passer til hvilket som helt behov. Tjek vores apps ud her: STDPROUnikke.

Vi rådgiver om LinkedIn inden for:

  • Employer branding
    Hvordan anvender I LinkedIn til at tiltrække nye dygtige medarbejdere? Anvend styrken af virksomhedsprofilen og jeres medarbejderes tilstedeværelse på LinkedIn. Vi har konkret erfaring med LinkedIn Corporate Solutions.
  • Rekruttering
    Vi rådgiver om, hvordan I får mest muligt ud af jeres gratis talent- og/eller recruiter accounts til rekruttering. Vi har selv recruiter-licens.
  • Salg
    Vi rådgiver den enkelte sælger eller træner et helt salgsteam i, hvordan de kan lave leadgenerering via LinkedIn. Vi kan også  fortælle, hvordan LinkedIn bruges til key account research og swarming.
  • Markedsføring
    Vi rådgiver om anvendelse af LinkedIn Ads, Banner Ads, Work with us og InMail- kampagner på basis af egne erfaringer samt cases fra LinkedIn.
  • Networking og jobsøgning
    LinkedIn er et fantastisk værktøj til at supplere sine personlige networking indsatser, uanset om det handler om at skaffe forretning eller et nyt job. Vi rådgiver ledere i professionel anvendelse af LinkedIn som en del af et forløb eller henviser til vores kurser.
  • Apps og web-løsninger til LinkedIn
    Vi laver LinkedIn-apps og har stor erfaring med LinkedIns API. Sæt LinkedIn-data i spil for dine samarbejdspartnere, medlemmer eller medarbejdere og oplev resultater skabt på en ny måde. Se eksempler på apps her.

Rådgivningens rammer

Rådgivningen varierer efter dit/jeres behov. Det kan være enkelttimer, klippekort eller et til flere heldagsbesøg. Samtidig kan formen være en blanding mellem rådgivning, undervisning og praktisk konsulentarbejde.

Andre gange er der et helt team, der skal arbejde med projektet, og her har vi erfaring med, at workshops kan være en god arbejdsform. Workshops får alle med på vognen, og ved at udnytte alle deltageres erfaring, viden og kreativitet opnås der langt bedre resultater, end når man sidder få alene. Udfyld kontaktformularen for at høre mere.